Facebook dhe Instagram: Abonim ose reklama pa skip
Në fund të vitit 2023, Meta prezantoi një abonim pa reklama për Facebook dhe Instagram në Evropë. Ky plan me pagesë eliminon reklamat nga dy rrjetet sociale, me kusht që të hulumtoni thellë në portofolin tuaj. Një vit më vonë, kompania premtoi të ofrojë një zbritje në tarifat e saj, duke shpresuar të sigurojë autoritetet evropiane që e kanë shënjestruar atë për shkelje të dyshuara të Aktit të Tregjeve Dixhitale. Po kthehemi në këtë temë sot, sepse disa përdorues që më parë zgjodhën të vazhdonin të shikonin përmbajtje të sponsorizuar po shohin një mesazh që shfaqet përsëri duke u kërkuar atyre të marrin një vendim. E gjitha fillon me ekranin “Kontrolloni nëse mund t’i përpunojmë të dhënat tuaja për reklama”.
Pa mashtrim: abonimi juaj në Facebook është këtu
Ka dy opsione në dispozicion. E para është “Abonohuni për përdorim pa reklama”, me një çmim mujor prej 7.99 €. E dyta është “Përdoreni pa kosto shtesë me reklama”, për të vazhduar qasjen në platformë si më parë, falas.

Siç dihet tashmë, abonimi përfshin një kosto shtesë prej 5 eurosh në muaj për çdo llogari shtesë të menaxhuar brenda ekosistemit Meta.

Domethënë, nëse monitoroni edhe një profil në Instagram, kostoja totale arrin në 12,99 € në muaj.

Ky proces, i quajtur “Pay or consent”, është hetuar tashmë nga BEUC (Organizata Evropiane e Konsumatorëve), e cila e konsideron atë si shkelje të tre rregulloreve: UCPD, GDPR dhe DMA.
Reklamat që nuk mund të anashkalohen
Gjatë fazës së lançimit, reklamat që nuk mund të anashkalohen padyshim do t’u shfaqen atyre që zgjedhin të mos paguajnë. Pamja e ekranit më poshtë tregon një shembull.

Siç ndodh shpesh në këto raste, mesazhet në aplikacionet e mediave sociale nuk shfaqen njëkohësisht për të gjithë. Imazhet e bashkangjitura në këtë artikull sapo janë kapur në një pajisje në zyrën e redaksisë.
/ZoneX Albania – www.zonex.al