Rapido vlerësohet 2.3B$ pas shitjes së aksioneve nga Swiggy
Rapido, një platformë popullore e transportit në Indi që konkurron me Uber, ka dyfishuar vlerësimin e saj në $2.3 miliardë pas një shitjeje të aksioneve nga gjiganti i shpërndarjes së ushqimit Swiggy. Kjo shitje aksionesh ndodhi disa javë pas fillimit të pilotimit të shërbimit të shpërndarjes së ushqimit nga Rapido, duke hyrë në territorin kryesor të Swiggy.
Swiggy ka shitur të gjithë aksionet e saj prej 12% në Rapido për ₹24 miliardë (rreth $270 milionë) përmes dy marrëveshjeve të veçanta, sipas dokumenteve rregullatore. Rreth 10% e aksioneve janë blerë nga Prosus për ₹19.68 miliardë (rreth $222 milionë), ndërsa pjesa tjetër është shitur te WestBridge Capital për ₹4.31 miliardë (rreth $49 milionë), sipas dokumenteve rregullatore të lëshuara pas mbledhjes së bordit të Swiggy të martën. Grupi investues holandez Prosus tashmë është një mbështetës i zakonshëm i të dyja kompanive, Swiggy dhe Rapido, dhe është aksioneri më i madh në Swiggy.
Shitja e aksioneve vjen disa javë pas fillimit të pilotimit të shërbimit të shpërndarjes së ushqimit nga Rapido në Bengaluru përmes një nënshkrimi të quajtur Ownly. Ky pilot shënon hyrjen e Rapido në një sektor që është dominuar për një kohë të gjatë nga Swiggy dhe rivali i tij Zomato.
Rapido ka filluar pilotimin e shërbimit të shpërndarjes së ushqimit në tri lagje të Bengaluru, sipas një deklarate nga bashkëthemeluesi dhe CEO i Rapido, Aravind Sanka. Ai konfirmoi për TechCrunch se programi filloi në gusht.
Kjo është hera e katërt që Rapido arrin një vlerësim prej mbi $1 miliardë, duke e bërë atë një “unicorn” të katërt në Indi.
/ZoneX Albania – www.zonex.al