Tesla Insurance nën akuzë për vonesa flagrante dhe dështime sistematike në Kaliforni
Kur premtimet për sigurim “më të shpejtë” përplasen me realitetin e rregullatorëve
Autoriteti i sigurimeve në Kaliforni (CDI) ka ngritur akuza të rënda ndaj degës së sigurimeve të Tesla-s, duke e akuzuar për vonesa flagrante dhe dështime sistematike në trajtimin e kërkesave të klientëve. Sipas institucionit, praktikat e kompanisë kanë qenë jo vetëm të padrejta, por edhe të dëmshme financiarisht për konsumatorët.
Hetimi i CDI zbuloi se Tesla Insurance dhe partneri i saj, State National Insurance Company, janë përfshirë në “praktika të qëllimshme të padrejta” në shlyerjen e kërkesave. Në disa raste, klientët janë përballur me refuzime të pajustifikuara ose vonesa të gjata, duke shkaktuar kosto shtesë dhe pasiguri të madhe.
Një problem që thellohet vit pas viti
Sipas autoritetit rregullator, shqetësimet për shërbimin e sigurimeve të Tesla-s janë ngritur që në vitin 2022, por numri i ankesave është rritur ndjeshëm vit pas viti. Vetëm deri në shtator 2025 janë regjistruar mbi 1,400 ankesa dhe gati 2,000 shkelje të kodit të sigurimeve të Kalifornisë.
Çdo shkelje e ligjit mund të sjellë një gjobë deri në 5,000 dollarë për veprim, ndërsa nëse provohet se është bërë me dashje, gjoba mund të arrijë në 10,000 dollarë për çdo rast. Tesla dhe State National kanë 15 ditë kohë për t’iu përgjigjur akuzave.
Premtime të thyera dhe boshllëqe menaxheriale
Tesla nisi shërbimin e saj të sigurimeve në vitin 2019, me synimin për t’u ofruar klientëve tarifa më të ulëta dhe shërbim më të shpejtë. Megjithatë, përvoja ka rezultuar ndryshe: sistemi online shpesh është bllokuar dhe klientët janë përballur me tarifa më të larta se sa ishte reklamuar.
Një nga problemet e theksuara nga autoritetet është mungesa e drejtuesit për departamentin e trajtimit të kërkesave, një pozicion kyç që mbeti bosh për muaj të tërë. Kjo, sipas CDI, ka treguar mangësi serioze në strukturën organizative të kompanisë.
Tesla dhe partneri i saj kanë pranuar se nuk e kishin vlerësuar siç duhet volumin e kërkesave dhe nevojën për staf të specializuar. Edhe pse janë bërë disa përmirësime në vitin 2023, autoritetet thonë se shkeljet vazhduan të rriten dhe praktikat problematike nuk u eliminuan.
Pasojat për Tesla dhe klientët
Për Tesla, këto akuza përfaqësojnë jo vetëm një rrezik për gjoba të mëdha, por edhe për padi kolektive nga klientët e pakënaqur. Për konsumatorët, vonesat dhe refuzimet e pajustifikuara
/ZoneX Albania – www.zonex.al