Zendesk prezanton agjentin AI që zgjidh 80% të problemeve të klientëve
-
Nga:
ZoneX Albania
- Publikuar: 2 muaj më parë
- Kategori: Inteligjenca artificiale Kryesore
Zendesk ka lansuar një agjent të ri autonom mbështetjeje, i dizajnuar për të zgjidhur deri në 80% të çështjeve pa ndërhyrjen e teknicienëve njerëzorë. Ky agjent është pjesë e një platforme më të gjerë që përfshin:
- Agjentin ndihmës, për të asistuar teknicienët në 20% të çështjeve më komplekse.
- Agjentin për administrim, që monitoron performancën dhe menaxhon burimet.
- Agjentin për kanalet me zë dhe agjentin për analizë, për të përmirësuar ndërveprimet me klientët dhe raportimet.
Sipas Shashi Upadhyay, president i Produktit, Inxhinierisë dhe AI-së në Zendesk, këta agjentë janë pjesë e një ndryshimi më të gjerë në industrinë e mbështetjes: “Bota do të kalojë nga softuerët e ndërtuar për përdoruesit njerëzorë në sisteme ku AI kryen shumicën e punës”, shprehet ai.
Rezultatet e para nga përdoruesit e hershëm tregojnë se këta agjentë kanë përmirësuar kënaqësinë e klientëve me pesë deri në dhjetë pikë.
This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.
/ZoneX Albania – www.zonex.al
Ndajeni këtë me të tjerët:
- Klikoni që ta ndani me të tjerët në Facebook (Hapet në një dritare të re) Facebook
- Klikoni për ta ndarë me të tjerë në X (Hapet në një dritare të re) X
- Klikoni që të ndahet me të tjerët në LinkedIn (Hapet në një dritare të re) LinkedIn
- Klikoni për ta ndarë me të tjerët në Telegram (Hapet në një dritare të re) Telegram
- Klikoni për ta ndarë me të tjerët në WhatsApp (Hapet në një dritare të re) WhatsApp
