Tregu europian i startup-eve është gati të shkëlqejë
Në konferencën vjetore Slush në Helsinki, investitorë dhe themelues pohojnë se tregu i startup-eve në Europë është në prag të një transformimi të madh – me potencial për të prodhuar kompaninë e parë me vlerë trilionë dollarë.
Për dekada, shpesh është thënë që startup-et evropiane janë të vogla, me pak kapital lokal, dhe shumë prej themeluesve zhvendoseshin drejt Shteteve të Bashkuara për të zhvilluar idetë e tyre.
Por sot kjo perceptim po ndryshon. Sipas investitorëve të pranishëm në Slush, nevoja për kapital ndaj Evropës ka rritur ndjeshëm dhe ka më shumë para amerikane që hyjnë në startup-et evropiane se sa para pak vjet më parë.
Një shembull konkret është Naomi Osika, CEO e platformës Lovable, e cila vlerëson se fitimi i 200 milionë dollarëve ARR në vetëm një vit erdhi duke qëndruar në Stokholm dhe rekrutuar talent nga Silicon Valley – pa zbrazur rrënjët e saj evropiane.
Taavet Hinrikus, partner në Plural dhe figura kyçe pas Skype, tha se megjithëse Evropa është “një dekadë pas SHBA-së”, startup-et evropiane janë më të integruara dhe “paraqiten në publik në një formë që nuk e kemi parë 10 vjet më parë.”
Rregullatorët gjithashtu janë më të angazhuar: BE-ja po ndërmerr hapa për të lehtësuar administrimin e startup-eve, duke planifikuar që vitin e ardhshëm kompanitë të regjistrohen njëherësh në të gjitha vendet e Bashkimit Europian – një strategji që synon heqjen e pengesave burokratike.
Sfida mbeten: shumë biznese evropiane janë konservatore dhe hezitojnë të adoptojnë teknologjitë e reja, dhe duket se kultura e eksperimentimit është më pak e pranishme se në SHBA.
Megjithatë, atmosfera në Slush është optimiste – dhe besimi se Evropa mund të kalojë nga një skenë dytësore në një fuqi kryesore të inovacionit po rritet.
/ZoneX Albania – www.zonex.al