Britania i vendos kufij Google-it: nis epoka e rregullimit të kërkimit online

Britania i vendos kufij Google-it: nis epoka e rregullimit të kërkimit online




Google është përballur me një hap të madh nga autoritetet britanike: Autoriteti për Konkurrencë dhe Tregje (CMA) i Mbeturës së Bashkuar i ka atribuar platformës së kërkimit statusin “strategjik të tregut” në fushat e kërkimit online dhe reklamave në kërkim. Ky status i veçantë i jep mundësinë rregullatorit që të vendosë kërkesa dhe ndërhyrje specifike për të siguruar konkurrencë të drejtë dhe përdorim transparent.

Ky nuk është një vendim që ngarkon Google me faj për shkelje të tanishme, por është një shenjë se CMA do të fillojë konsultime për masa të mundshme që mund të ndryshojnë mënyrën se si Google operon në Britani.

Çfarë përfshihet nga statusi “strategjik”?

— Statusi vlen për Google Search, shërbimin e reklamave të lidhura me kërkimin dhe disa veçori të përparuara AI si AI Overviews, AI Mode, feed-i “Discover”, skedat “Top Stories” dhe “News” (me disa përjashtime).T
— Google News dhe shërbimet e sindikalizuara të kërkimit nuk janë përfshirë në këtë status.
— Një komponent i diskutueshëm është se assistenti AI i Google, Gemini, aktualisht nuk përfshihet në status, por CMA nuk përjashton mundësinë që ta shtojë në të ardhmen.

Pse u ndërmorr ky hap?

CMA arsyeton se Google ka mbajtur një pozicion të qëndrueshëm dhe dominues për një kohë të gjatë në tregun e kërkimit dhe reklamave online? > Mbi 90% e kërkimeve në Britani bëhen në Google.
Kjo dominim ka vënë barrierë hyrjeje për konkurrentë dhe ka rritur shqetësime për tendencë për “vetëfavorizim” të produkteve dhe shërbimeve të veta.

Çfarë ndërhyrjesh priten?

Midis masave që CMA mund të propozojë:

  • Skedë “choice screen” që lejon përdoruesit të zgjedhin motorët alternativë të kërkimit.
  • Renditje të drejtë (“fair ranking”) të rezultateve të kërkimit pa favoriser produkte të Google.
  • Mekanizma miratimi përdorimi për përmbajtjet e publikuara, veçanërisht për ato që përdoren në përmbajtje të gjeneruara nga AI.
  • Portabiliteti i të dhënave, që përdoruesit të kenë mundësi të transferojnë historikun apo të dhëna të tjera në sistemë alternative.

Reagimet dhe shqetësimet

Google ka reaguar duke paralajmëruar se ndërhyrjet e propozuara mund të pengojnë inovacionin në Britani dhe të ushtrojnë presion mbi lansimet e produkteve në këtë treg.
Kompania thotë se Mbretëria e Bashkuar ishte një ndër vendet që merr produkte të reja të Google para se të lansohen gjetkë dhe se rregullime shumë të rrepta mund ta dëmtojnë këtë avantazh.

Nga ana tjetër, ekspertët dhe avokatët për konkurrencë përshëndesin këtë vendim si një hap të domosdoshëm për të balansuar fuqitë në tregun digjital dhe për të mbrojtur konsumatorët dhe bizneset e vogla që varen nga renditja e rezultateve në Google.



/ZoneX Albania – www.zonex.al