Disney godet Google me ultimatum ligjor: akuza për shkelje masive të copyright-it
Disney ka ndërmarrë një hap të ashpër ligjor kundër Google-it, duke i dërguar një letër zyrtare “cease-and-desist”, në të cilën e akuzon kompaninë për shkelje të gjera dhe të vazhdueshme të të drejtave të autorit. Ky lajm sinjalizon një përshkallëzim të ri në konfliktin mes pronarëve të përmbajtjes dhe platformave që dominojnë shpërndarjen e saj në internet.
Sipas Disney-t, shërbimet e Google-it po lejojnë që materiale të mbrojtura — përfshirë filma, seriale, këngë dhe fragmente të tjera të pronës intelektuale — të bëhen të aksesueshme pa autorizim dhe pa kompensim për pronarin e të drejtave. Kompania pretendon se kjo ndodh përmes mënyrës se si Google indeksion, shfaq dhe promovon përmbajtje në rezultatet e kërkimit dhe në shërbime të tjera digjitale. Në letrën e saj, Disney i kërkon Google-it të ndalojë menjëherë këto praktika, të forcojë mekanizmat e mbrojtjes së copyright-it dhe të garantojë se shkelje të ngjashme nuk do të përsëriten në të ardhmen. Gjiganti i argëtimit argumenton se situata aktuale i shkakton dëme të drejtpërdrejta financiare dhe minon vlerën e përmbajtjeve për të cilat ka investuar miliarda dollarë.
Çështja shkon përtej një mosmarrëveshjeje mes dy kompanive. Në thelb, konflikti prek një pyetje kyçe të epokës dixhitale: sa përgjegjësi duhet të mbajnë platformat teknologjike për përmbajtjen që shpërndahet ose bëhet e dukshme përmes shërbimeve të tyre? Google, si motor kërkimi dhe ndërmjetës i madh informacioni, ka mbrojtur historikisht pozicionin se nuk është botues i drejtpërdrejtë i përmbajtjes, por rasti i Disney-t synon ta sfidojë pikërisht këtë kufi.
Deri tani, Google nuk ka dhënë një reagim të detajuar publik ndaj letrës së Disney-t. Megjithatë, analistët paralajmërojnë se nëse çështja shkon drejt gjykatës, ajo mund të krijojë precedentë të rinj ligjorë për mënyrën se si trajtohen të drejtat e autorit në platformat online. Në një kohë kur përmbajtja dixhitale po qarkullon më shpejt se kurrë dhe presioni mbi modelet tradicionale të biznesit të medias po rritet, përplasja mes Disney-t dhe Google-it pritet të ndiqet nga afër nga e gjithë industria. Ajo mund të përcaktojë jo vetëm raportet mes dy gjigantëve, por edhe rregullat e lojës për shpërndarjen e përmbajtjes në internet në vitet që vijnë.
/ZoneX Albania – www.zonex.al