Gran Turismo 7 do të mbështesë ‘eksperimentalisht’ modalitetin 8K 60fps në PS5 Pro
Gran Turismo 7 do të jetë në gjendje të funksionojë me rezolucion 8K dhe 60 korniza për sekondë në PS5 Pro të ri, i cili do të mbërrijë më 7 nëntor. Përsëritja e gjeneratës së mesme, e cila ka bërë tituj mbi të gjitha për çmimin e saj shumë të lartë (799,99 €) do ta bëjë të disponueshme gjithashtu teknologjinë PlayStation Spectral Super Resolution për të përmirësuar interpretimin 4K dhe për të lejuar përdorimin e gjurmimit të rrezeve edhe në ndeshje, si dhe në përsëritje. Për më tepër, modaliteti 8K 60 fps do t’u shtohet këtyre veçorive.
Sony e njoftoi këtë me një postim në blog të publikuar në periferi të State of Play të djeshme dhe të titulluar “PS5 Pro: Zhvilluesit shikojnë paraprakisht se si do të përdorin teknologjitë e reja për të përmirësuar lojërat e tyre”.
“Edhe pse Gran Turismo 7 tashmë mbështet rezolucionin 4K, teknologjia PlayStation Spectral Super Resolution në PS5 Pro gjithashtu mund të përmirësojë burimet 4K për paraqitje grafike edhe më të detajuara dhe cilësore mbresëlënëse. Për të mos përmendur që gjurmimi i rrezeve tani është i disponueshëm edhe në gara, gjë që më parë ishte e pamundur. Kjo ju lejon të riprodhoni me saktësi absolute çdo reflektim të vetëm në sipërfaqet e makinave, si ato të makinave të tjera ashtu edhe ato tuajat, duke rritur në mënyrë dramatike realizmin dhe përfshirjen gjatë gjithë lojës”. fjalët nga Shuichi Takano, programues kryesor në Polyphony.
“Përveç kësaj, Gran Turismo 7 do të ofrojë mbështetje eksperimentale për rezolucionin 8K* Do të jetë e mundur të shfaqen modele dhe pista makinash me detaje dhe qartësi të paparë, pothuajse të padallueshme nga jeta, falë këtyre risive të pabesueshme jini emocionues dhe vizualisht befasues në një nivel që më parë mendonim të pamundur.”
Është e paqartë se çfarë do të thotë “eksperimentale”, por ka të ngjarë t’i referohet faktit se nuk është e mundur të garantohet një shkallë e qëndrueshme e kornizës në rezolucionin 8K. Pavarësisht kësaj, motori i Gran Turismo 7 është i optimizuar mirë për harduerin e konzollave PlayStation 5, kështu që nuk është krejtësisht befasuese që mund të përdorë fuqinë kompjuterike shtesë të konzollës së re për të ekzekutuar në 8K.
Gran Turismo 7 është pjesë e një liste lojërash të optimizuara për PS5 Pro, e cila përfshin gjithashtu, ndër të tjera, Alan Wake 2, Dragon Age: The Veilguard, Hogwarts Legacy, Marvel’s Spider-Man 2, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, Star Wars Jedi: Survivor dhe The Last of Us Pjesa II e rinovuar.
PS5 Pro zbaton disa hapa përpara në krahasim me versionin standard të tastierës, si për sa i përket performancës ashtu edhe efikasitetit, duke filluar me konsumin më të ulët të energjisë dhe një sistem të përmirësuar ftohjeje. PS5 Pro përdor rreth 200 W fuqi, e ngjashme me PS5 standarde, por falë përmirësimeve të AMD dhe procesit të avancuar të prodhimit të TSMC, tastiera funksionon më qetë dhe prodhon më pak nxehtësi. Kjo është bërë e mundur nga Viola SoC e re.
Për më tepër, konsola e re, e cila në fazën e para-njoftimit njihej me emrin e koduar Trinity, përdor një GPU të përmirësuar (nga 36 CU RDNA 2 i PS5 ka shkuar deri në 60 CU) dhe memorie më të shpejtë GDDR6. Shpejtësitë më të larta të orës GPU dhe teknologjitë e zgjedhura RDNA 4 ofrojnë një rritje të performancës prej 45% në krahasim me PS5 standarde.
Gjurmimi i rrezeve gjithashtu do të përmirësohet dhe do të përfitojë nga një shpejtësi përpunimi 2 ose 3 herë më e shpejtë. PlayStation Spectral Super Resolution do të përdorë gjithashtu inteligjencën artificiale për të përmirësuar cilësinë grafike, duke ju lejuar të merrni rezolucion konstant 4K dhe 60 FPS.
/ZoneX Albania – www.zonex.al