Përmbytja e anijes me 3,000 automjete në bord: Kush janë markat më të prekura?

Morning Midas nuk ja doli: zjarri ishte fatal dhe anija është fundosur, duke e sjellë me vete në fund të oqeanit një ngarkesë të çmuar të makinave. Zjarri shpërtheu në bord më 3 qershor ndërsa varka ishte rreth 300 milje në jug-perëndim të Adak (Alaska) dhe kishte detyruar 22 anëtarët e ekuipazhit të braktisnin anijen. Për fat të mirë, të gjithë ishin evakuuar me sukses dhe nuk u raportua lëndime.
Morning Midas ishte një anije ngarkese e drejtuar në Meksikë me një ngarkesë prej rreth 3,000 automjetesh, duke përfshirë modele elektrike dhe hibride. Mbi të gjitha, disa marka kineze si Chery, Great Wall dhe SAIC preken.
Sipas asaj që komunikohet nga ndërmarrja Clover Zodiac Maritime, me qendër në Londër, anija derdhet të hënën në ujërat ndërkombëtare mbi 400 milje nga brigjet e Alaskës, në një pikë ku deti arrin 5,000 metra të thellë. Shipwreck u zhvillua disa javë pas evakuimit, ndërsa operacionet ishin akoma në vazhdim për të provuar një shpëtim.
Për momentin, sipas Rojes Bregdetare të SHBA, nuk ka sinjale të dukshme të ndotjes së sipërfaqes. Dy kamionë të specializuar, tashmë të pranishëm në zonë, do të qëndrojnë në vend për monitorimin e mjedisit, në pritje të ardhjes së një anijeje të mëtejshme me pajisje kundër ndotjes.
Ndër automjetet e transportuara ka rreth 70 elektrikë dhe 680 hibride. Autoritetet kishin vërejtur një kolonë të dendur të tymit afër ashpër, që vinte nga ura ku ishin vendosur automjetet elektrike, menjëherë pas fillimit të alarmit në fillim të qershorit. Fillimisht disa burime kishin folur për 800 automjete elektrike, por të dhënat e azhurnuara kishin konfirmuar akoma një prani të konsiderueshme të baterive të litiumit, në mënyrë të jashtëzakonshme të vështira për t’u menaxhuar në rast zjarri.
Ekuipazhi kishte provuar të aktivizonte sistemin e zjarrit në bord, por pa sukses: flakët ishin përhapur shumë shpejt, duke i detyruar të gjithë të braktisnin anijen në varkën e shpëtimit.
Midas Morning, një anije e gjatë 183 -metër dhe rrahja e flamurit Liberian, kishin filluar nga qyteti kinez i Yantai më 26 maj, me destinacionin një port të Paqësorit meksikan. Sipas Zodiac Daritime, dëmtimi strukturor i shkaktuar nga zjarri, moti i keq dhe hyrja e ujit në mbajtje do të kishte çuar në fundosje
Aksidenti rihap debatin ndërkombëtar mbi sigurinë e anijeve të ngarkesave që transportojnë automjete elektrike. Një raport i fundit nga Agjencia Hollandeze e Sigurisë tashmë e kishte ngritur çështjen, pas një zjarri analoge në 2023 i cili kishte përfshirë një tregtar tjetër në Detin e Veriut. Shumë më pas do të kujtojnë historinë e Felicity Ace, e cila kishte sjellë mijëra automjete të grupit Volkswagen në fund të detit, përfshirë disa Lamborghini.
/ZoneX Albania – www.zonex.al
