Tesla nxit debat: përditësimi i ri lejon përdorimin e telefonit gjatë drejtimit të automjetit

Tesla nxit debat: përditësimi i ri lejon përdorimin e telefonit gjatë drejtimit të automjetit




Elon Musk ndezi polemika të reja pasi deklaroi se versioni më i fundit i softuerit “Full Self-Driving (Supervised)” u lejon drejtuesve të makinës të dërgojnë mesazhe me celular ndërsa automjeti është në lëvizje. Njoftimi erdhi pas një kërkese të një përdoruesi që vuri re se paralajmërimi “mos përdorni telefonin gjatë drejtimit” ishte hequr pas përditësimit. “Varet nga konteksti i trafikut përreth,” shkroi Musk në përgjigje.

Por kjo deklaratë bie ndesh me realitetin ligjor: pothuajse të gjitha shtetet amerikane e ndalojnë përdorimin e telefonit gjatë drejtimit të automjetit, përfshirë dërgimin dhe leximin e mesazheve — dhe shpesh edhe mbajtjen e telefonit në dorë. Ligjet janë të qarta, dhe jo pak prej tyre klasifikojnë dërgimin e mesazheve si një nga shkaqet kryesore të aksidenteve rrugore.

Ndërkohë, Tesla vazhdon të theksojë se sistemi FSD nuk është autonomi e plotë, por një funksion asistues që kërkon vëmendje të vazhdueshme nga drejtuesi. Shoferi duhet të mbetet aktiv dhe i gatshëm të ndërhyjë në çdo moment, pavarësisht se sa i aftë është sistemi në menaxhimin e situatave të trafikut. Pikërisht ky kontrast — midis aftësive të softuerit dhe përgjegjësisë ligjore të shoferit — e bën deklaratën e Musk të diskutueshme. Heqja e paralajmërimeve për përdorimin e telefonit gjatë drejtimit shihet nga disa ekspertë të sigurisë si një mesazh i rrezikshëm, që mund të krijojë idenë e një sigurie të rreme. Tesla nuk ka sqaruar se si sistemi përcakton “kontekstin e përshtatshëm” për përdorimin e celularit, apo cilat kritere përdoren për të vlerësuar rrezikun.

Ekspertët paralajmërojnë se, edhe me teknologjitë më të avancuara, shpërqendrimi mbetet një ndër faktorët kryesorë të aksidenteve. Për ta, ideja që një softuer—edhe i aftë—mund të zëvendësojë përgjegjësinë e drejtuesit është e gabuar dhe potencialisht e rrezikshme. Ndërsa Tesla vazhdon të shtyjë kufijtë e autonomisë së makinave, ligjet dhe realiteti i sigurisë rrugore mbeten po aty: përdorimi i celularit gjatë drejtimit është i ndaluar dhe i rrezikshëm. Dhe për shumicën e autoriteteve, deklaratat e Musk nuk ndryshojnë këtë fakt.

 



/ZoneX Albania – www.zonex.al